Jump to content

paramétrage Malwarebytes Android


Recommended Posts

bonjour,
je suis à la recherche d’un tuto ou autre pour bien paramétrer Malwarebytes Android avec des explications sur tous les paramètres qu’il faut activer ou pas activer pour une raison ou une autre pour faire simple un truc,
pour novice comme moi, par exemple il y a pleins de paramètres que j’ai pas activer par peur de faire plus de mal à mon tel qu autre chose et l’inverse fonctionne aussi il y a peut-être des paramètres don’t vaux mieux pas activer en permanence ou pas du tout car tel trop faible ou activer tous les paramètres parce que tel assez costaux.
sur le net tu trouves que des brèves explications et parfois contradictoire.

Link to post
Share on other sites

Translation.

I am looking for a tutorial or other to properly configure Malwarebytes Android with explanations of all the parameters that must be activated or not activated for one reason or another to make something simple,
for a novice like me, for example there are lots of settings that I didn't activate for fear of doing more harm to my as something else and the reverse also works there may be settings that are not worth better not activate permanently or not at all because such too weak or activate all the parameters because such cost enough.
on the net you find only brief and sometimes contradictory explanations.

Link to post
Share on other sites

Tout sur Malwarebyte pour Android. Vous devrez traduire.

Malwarebytes for Android

Install & Setup

Learn

Product Guide

Troubleshoot

  • Like 1
Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
Back to top
×
×
  • Create New...

Important Information

This site uses cookies - We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.